01 januari 2010

* Augustus 2009: Verhuizen!

We gaan verhuizen!


Ik lag lekker te dutten in de tuin, toen 't vrouwtje me vertelde dat we voorlopig afscheid gingen nemen van MIJN bos.


Dus genoot ik nog een keer van 't banjeren in de sloot...



Alle stokken in het stokkenparadijs op het blaadjespad...



Keek ik nog eens bij het oude bruggetje...



En rende nog gauw even terug...



Mooi is het hier wel hoor!



En het gras blijf onweerstaanbaar!



He, ik ga het hier allemaal wel missen hoor!



Oh enne... kunnen we mijn stokken wel ff meenemen?

(Ik had namelijk m'n eigen supergeheime verstopplek)



Nou dan gaan we maar, he?

Spannend hoor! Ik ga mijn leventje hiero wel missen!


Kijk hier woon ik nu! Als ik blaf, galmt het hier mooi joh!



Wauw, wat een mooie tuin!



Pfff... eindelijk ook eens een fatsoenlijk schaduwplekje!



Hier ben ik binnen, maar ik ren er zo weer uit, leuk he?!



Hiero, in de schuur is 't ook heel lekker om te liggen



Soms liggen er ineens snoepjes... ik begrijp niet hoe dat kan, dus ik kijk gewoon regelmatig...



Grote stokken zijn hier gelukkig ook!


Hee Linda... kijk dan.. kijk dan!! M'n eigen mini behendigheidsparcours!




Doorrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!


Hoog!!!!!!!!!!



Ik vind 't hier ook wel leuk hoor!