01 januari 2010

* 2009: Witte Wandel Vrienden

Heb ik al eens verteld van m'n Witte Wandel Vrienden?
Ongeveer 1x in de maand ga ik samen met een heleboel andere Witte Herders en hun baasjes ergens wandelen. Da's hartstikke gezellig. Soms zijn we wel met 40 honden! Natuurlijk zijn behalve Witte Herders ook allochtone honden welkom, wij discrimineren echt niet! Hieronder kan je zien, hoeveel lol we dan hebben. We gaan naar de mooiste plekjes en mogen daar altijd loslopen. Meestal kunnen we ook even zwemmen.
't Is wat zoeken op de foto's om mij te vinden, maar ik ben eigenlijk, op wat pups na, altijd de kleinste... ! Soms plagen ze mij daar wat mee en da's niet eerlijk want zij zijn groot en ik is klein...

Als je ook een keertje mee wilt: http://www.zwhvnn.com. Daar staan ook nog veel meer foto's van ons allemaal!























Nou? Leuk toch!