02 januari 2010

* December: Sneeuw!!!

't Was een saai december dag. Ik vind helemaal niets aan dat vuurwerkgeknal. Ineens zei m'n vrouwtje 'Ayla, kijk: nou sneeuw!'. Ik dacht...hmm...weetnie... Toen haalde ze sneeuw van buiten en hield het onder m'n neus.
Oh... sneeeeeeeeeeeeeuuuuuuwwwwwwwwwwwww!!!!

Ik inspecteerde de tuin en was meteen verkocht! Het werd een groot feest...

Ik kan heel goed sneeuwballen vangen!

Toe nou.. meer sneeuwballen !

Meeeeheeeeer!
Bij de volgende foto's moet je even snel met je muis scrollen... dan kan je zien hoe mooi ik kan springen!

bbbbbbrrrrrrrr!

Weer zo'n rijtje actie: scrolluh!!!
Ik vang ze echt allemaal, ook als ze allang tussen de sneeuw zijn verdwenen. Dan hap ik preceis daar waar hij viel. Ook zie ik die ballen al liggen voordat m'n vrouwtje ze heeft gepakt... Dan ben ik haar net voor... LOL!
Wat een kerstvakantie!!