26 december 2006

* week 8: waterijsbaan

Tweede Kerstdag 2006.

Als je wilt weten hoe ik aan zoveel zand op m'n gezicht kom
moet je beslist onderstaand filmpje even bekijken.
(hint: ik heb tweede Kerstdag geleerd dat een pup
nooit achter een grote, kuilengravende hond moet gaan staan...)














Eerste Kerstdag 2006.
Door me strategisch tussen enkele groene varens op te stellen heb ik een soort van levend kerststukje gecreëerd:

Daarna werd het tijd voor de ochtendwandeling door het dorp,
waarbij ik enkele reebokjes heb uitgedaagd...

...aan een paar kippen heb gesnuffeld...

...en met een paar andere geitjes en bokjes kennis heb gemaakt.

's Middags kwam het échte werk aan de beurt en maakten we een stevige boswandeling...

...waarbij ik onderweg aan bergbeklimmen heb gedaan...

...en een heuse ijsbaan heb ontdekt!
Hoewel... ijsbaan... het was eigenlijk alleen maar water...

...waardoor het dus eigenlijk een waterijsbaan was.
Ik heb er heerlijk heen- en weer gerend
en liep vier kletspoten op!
Bekijk ook het heersende filmpje hieronder!

Waterijsbaan:


Later thuis heb ik nog even met m'n flossy gespeeld...

...waarna ik, uitgeput, in een diepe slaap ben gevallen.

Ik was duidelijk niet de enige die vermoeid was!

Tot de volgende keer!

- Ayla -