11 april 2007

* week 24: paasvakantie


Tijdens de Paasvakantie kreeg ik m'n diploma en bijbehorende cijferlijst thuisgestuurd.
Natuurlijk was ik hartstikke trots en blij, maar toen ik die cijferlijst nog 'es goed bestudeerde zag ik dat er een fout was gemaakt: de optelling klopte niet want ik had twee punten méér behaald!

Ik besloot meteen een 'Al Gore' te doen en de school om een hertelling van de examenresultaten te vragen. Nou, ze moesten daar meteen ruiterlijk toegeven dat ik inderdaad twee punten meer verdiend had en dat ik 24 maart met 96 punten als beste van de klas was geëindigd!
Sorry Asha... we dachten allemaal dat jij de beste van de klas geworden was, maar - zoals m'n opa altijd zegt - "één kan er maar de beste zijn!" En jij was het achteraf dus niet...

Een beter begin van de Paasvakantie had ik me niet kunnen wensen en ik heb me de afgelopen dagen dan ook flink uitgeleefd. Uiteraard heb ik m'n baasje en m'n vrouwtje regelmatig de bossen mee ingesleurd, alwaar we de leukste avonturen hebben beleefd.

Ik heb er nieuwe vriendjes gemaakt, kuilen gegraven, teken ontweken (waarom mogen die rotbeesten eigenlijk wel los in een bos en wij honden niet?), met stokken gesleept en over (en vooral: door) sloten gehuppeld. Het was een heerlijke vakantie en zometeen laat ik wel even een paar foto's zien. Komende zaterdag is de vakantie alweer voorbij en begin ik om half tien met de Vervolgcursus. Ik houd jullie op de hoogte!

Tot de volgende keer!

- Ayla -