02 januari 2010

* Oudjaarsdag: Wandel Vrienden thuis en Veenpluizen!

Ik vertelde al dat ik wel eens met andere Witte Herder ga stappen. Oudjaarsdag zat ik bibberend thuis (van 't vuurwerk), toen de bel ging...
Stonden ze zomaar op m'n stoep... M'n grootste wandelvriendjes!

Ze waren er allemaal: Leroy, Niemo, Yuma, Nelson, Izan en hun baasjes natuurlijk. Alleen Ceras, m'n jongste vriendje kon niet komen. Hij was nog moe van de vorige dag. Toen zijn we ook gaan wandelen, maar Ceras ging op hertenjacht en verdwaalde. Hij bleef meer dan een half uur weg... Zoiets zou ik zou ik nou noooooooiiiiiit doen. ;-)

Kijk die is nou Yuma!

Hee Iezzz. Izan dus!

Met z'n allen gingen we lekker wandelen in ... nee niet Veenhuizen, maar Veenpluizen! We deden de Veenpluisroute bij Grolloo!
Dit is mijn aller, allergrootste vriendin: Behendige juf Linda
Ahum.. ehm Linda? Joehoeeee! Ik ben er ook hoor!

Lekker....!

Linda, Linda, Linda... ik doe alles voor je Linda, Linda, Linda...

't Vrouwtje gooide sneeuw

En Wim gooide 'n kale kerstboom!

't Was zo leuk dat ik, met alle spanning van 't vuurwerk erbij, Nieuwjaarsdag de hele dag heb liggen slapen! Echt de hele dag!

Oh ja! De dag ervoor zijn we dus ook gaan wandelen met Witten, bij Oude Willem. Toen moesten we even wachten totdat ze kwamen en hebben we deze foto's gemaakt.

Zo, ik spring het nieuwe jaar in!
Gelukkig Nieuwjaar allemaal!