07 januari 2007

* week 10 en 11: de stamboom

Na de zeer opwindende dag van gisteren heb ik het vandaag maar een beetje rustig aan gedaan.
Ik heb m'n officiële stamboom uitgereikt gekregen en kon dus mooi 'es even kijken wie m'n ouders, grootouders en overgrootouders precies waren.




Best leuk hoor, zo'n officieel document dat bevestigt dat ik een échte rashond ben, maar al die namen zeggen me eigenlijk maar weinig. Een stamboom met foto's zou natuurlijk veel leuker zijn!
Daarom heeft m'n vrouwtje voor mij zo'n foto-stamboom gemaakt; die gaat niet alleen meer generaties terug in de tijd, maar nu kan ik tenminste ook zíen hoe m'n voorouders er precies uitzagen. En nu begrijp ik dan ook eindelijk waaraan - en aan wie - ik mijn beeldschone verschijning te danken heb!

Als iemand foto's heeft die ik op de lege plekken van deze stamboom zou kunnen gebruiken dan zou ik een mailtje zeer op prijs stellen.

Tot gauw!

- Ayla -