19 januari 2007

* week 12: rondje hertenpark

Vandaag - de dag na de storm - hebben m'n baasje en ik een wandeling gemaakt rond het hertenpark achter ons huis.
Ik heb alles uitvoerig geïnspecteerd en gelukkig bleek de stormschade enorm mee te vallen.








Op het moment dat ik even een plasje zat te doen kwam het mannetjes hert, een reebok, aangewandeld.
We hebben elkaar weer even begroet...
...en heel eventjes samen gespeeld.
Jammer dat er een hek tussen ons in zat want we kunnen het uitstekend met elkaar vinden.
Z'n gewei jeukt soms een beetje, dus ik help 'm af en toe even krabben.
Wel, de herten en de natuur hadden de storm blijkbaar prima doorstaan...
...dus ik kon met een gerust hart weer terug naar huis.
Ga ik me alvast voorbereiden op m'n tweede schooldag, morgen.

Tot de volgende keer!

- Ayla -